Saturday, October 25, 2008

български




Всички здравейте!

казвам се мишка. Аз съм американин. На двайсет и седем.Съшо женен съм за китайка.Но няамаме деца сега. Аз живея В Коломбас Охайо. Искам да уча български защото мисля че български многа интересен.Жалко е че аз не зная още многа добре български.така имам нужден от един приятел който знае български по добре от български ми. Най добре е аз да стана един член тук да практика български ми. Особено ако искам да зная български доста добре. добре, имам нужден от да отида сега. Надявам се че ще мога да практика български ми тук. Благодаря! приятен ден!

1 comment:

Unknown said...

Браво! Добре се справяш. Старяй се само да избягваш руския акцент и няколкото думи който използва.
Казва се "Довиждане" не "До свидания"
Ако искаш мога да ти помагам в ученето!